Hvordan PR hjælper stærkt konkurrencepræget ledere

Voldsomt kampklar erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere bruge hver PR våben de kan lægge deres hænder på. Hvilket betyder, at de ansætter strategiske, hurtige brand print og broadcast taktik hver dag i deres virksomhed liv.
Stadig, mange indse, de har brug for mere end at vinde den langtrækkende kamp. Faktum er, de har brug for en pr-budget, der kan levere resultater langt ud over reklame taktik.
Den voldsomme og smart ved de har brug for reel opførsel ændre blandt deres vigtigste uden for publikum, der fører direkte til deres ledelsesmæssige mål.
Så er de kontroller, de overbevise disse nøgle uden for folk med de største indvirkning på deres organisationer til deres tankegang, så Flyt dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper deres afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Den virkelig hård brug en pr blueprint noget som dette: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Hvis det er dig, over tid dine resultater sandsynligvis ligne disse: nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig; Velkommen afvisninger i show room besøg; medlemskab programmer på fremmarch; Gæsterne begynder at foretage gentagne køb; samfundsledere begynder at søge dig ud; kapital givere eller angive kilder begynder at se din måde, og selv politikere og lovgivere begynder at se dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber.
Men de voldsomme dem gøre ikke det alene. De gør visse hvert medlem af PR-team er enig i, at det er afgørende vigtigt at vide, hvordan din eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Grave dybt for at sikre, at de virkelig acceptere den realitet, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan skade din operation.
Nu er det tid til at aktivere PR blueprint og overvåge og indsamle opfattelser af spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Stille spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Heldigt for os alle, din PR folk er allerede i opfattelsen og opførsel forretning, så de kan være af reel brug for denne udtalelse, overvågning af projektet. Professionel undersøgelse virksomheder kan blive bragt at håndtere udtalelse overvågning akkord, men der kan koste dig en masse penge. Så uanset om det er dine medarbejdere eller en undersøgelse firma, der spørger spørgsmål, er dit mål at identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder og misforståelser.
Hvilke af de ovennævnte aberration er alvorlige nok, at det bliver dit korrigerende pr mål? Afklare misforståelse? Spike rygtet? Rette den falske antagelse? Lave disse unøjagtigheder? Eller endnu en offensiv opfattelse, der kan føre til negative resultater?
Med dit pr mål etableret, kan de forsikre, du vil opnå det ved at vælge den rigtige strategi fra de tre valgmuligheder til rådighed for dig. Ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Men sørg for din nye strategi naturligt komplimenter din nye pr mål.
Så hvad vil dit budskab fremhæve, når du behandler dit centrale interessenter publikum til at hjælpe med at overtale dem til din måde at tænke?
Vælg din bedste forfatter at udarbejde meddelelsen, fordi han/hun skal sætte sammen nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, der ikke kun overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig, hvis de er til at skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har i tankerne.
Heldigvis, det næste skridt er let. Du vælger kommunikation taktik til at bære din besked til din målgruppe opmærksomhed. Gør sikker på, at den taktik, du vælger har en rekord for at nå folk som dit publikum, du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre.
Husk på, hvordan man kommunikerer ofte påvirker troværdighed i meddelelsen, så du måtte ønske at levere det i små getogethers som møder og præsentationer og ikke gennem en højere profil media meddelelse.
Du vil snart føle pres for tegn på fremskridt. Og det vil føre til en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Ansættelse af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, vil du nu se nøje for tegn at den fejlende opfattelse ændres i din retning. Husk at du altid kan fremskynde programmet ved at tilføje mere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser.
Det bærer gentage – ja, voldsomt kampklar erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere bruge hver PR våben de kan lægge deres hænder, og som omfatter strategiske, hurtige brand print og broadcast taktik.
Men de samme konkurrencedygtige ledere ved også, de har brug for en aggressiv blueprint som denne, der vil levere adfærdsændring blandt deres vigtigste udenfor publikum fører direkte til deres ledelsesmæssige mål.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 990 herunder retningslinjer og ressource boks. Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *