Den bedste PR har at tilbyde ledere

Hvor cool er det? Du er en virksomhed, non-profit eller association manager. Du beslutter at gøre alvor af din pr og flytte fokus væk fra kommunikation taktik. Du gennemfører en aktion blueprint at (1), hjælper dig med at overtale dine vigtigste eksterne interessenter til din tankegang. Og derefter (2), hjælper med at flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes som en afdeling, afdeling eller datterselskab manager.
Det kommer i skarpere fokus når pr blueprint hjælper med at levere target publikum opførsel som nye bølger af udsigterne summende rundt, mere kvalificeret opkald om strategiske alliancer, en hoppe op i gentagne køb, en forøgelse af antallet af engineering konsulenter angivelse af dine produkter eller tjenester, og endda øget medlemskab programmer og bidrag.
Hvad er denne blueprint, anyway? Prøv dette: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Som jeg har sagt mange gange i fortiden om denne grundlæggende præmis for public relations, det skinner PR spotlight direkte på dem uden for grupper af mennesker med en stor sige om, hvor vellykket en manager kommer til at være – nemlig det henvender sig til hans eller hendes vigtigste extern Al publikum.
Men du har brug for PR folk tilknyttet din enhed til at købe ind i programmet og flytte deres prioriteter fra kommunikation taktik til en brugbar, omfattende plan som denne designet til at levere disse nøglen, publikum opførsel.
Adfærd, ved den måde, der naturligvis hjælpe eller hindre en manager i at nå hans eller hendes operationelle mål.
Det virkelige arbejde for dig som afdeling, afdeling eller subsidiær manager starter ved at liste alle dine vigtigste eksterne målgrupper i prioriteret rækkefølge, således at du i første omgang fokusere dine ressourcer på at nummer et publikum.
Næste skridt er besvarelsen af spørgsmÃ¥let, hvad gøre medlemmer af dette publikum synes om din organisation? Bruger store penge pÃ¥ professionel undersøgelse counsel, interagere du og din PR hold kan/bør/skal med medlemmerne af stille spørgsmÃ¥l som “hvad, hvis noget, du synes om os? Har du nogensinde behandlet vores folk? Var du tilfreds med oplevelsen? Har du hørt andre kommentarer om vores organisation?”
På hvert trin i denne opfattelse overvågning drill, skal du og dit team se nøje for negativer som falske formodninger, rygter, misforståelser og urigtige udtalelser. Med andre ord negativities, der kan forvandle til target publikum opførsel, der kunne virkelig beskadige din operation.
Overvågningsdata du indsamle er kram af din pr mål. For eksempel, kvæle rygtet, ordne misforståelse, vende den falske antagelse eller gøre denne unøjagtighed nøjagtige.
Ledere ved dog at opnå ethvert mål kræver ret støtte strategien til at vise dig hvordan man kan nå det. I betragtning af arbejdsbyrden, du bliver glad for at vide denne udtalelse / opfattelsen spørgsmål tillade bare tre strategi valg: skabe opfattelse hvor der ikke er nogen, ændre eksisterende opfattelse, eller en skærpelse. Men være opmærksom på behovet for at vælge en strategi, der direkte supplerer din pr mål.
Den virkelige byrde af denne PR problemet problemløsning sekvens hviler med det egentlige budskab, du bruger til at kommunikere dine korrigerende fakta til din målgruppe. Dette er, hvor pr tunge løft tager sigte på at ændre individuelle opfattelse blandt din målgruppe målgruppe.
Først og fremmest dit budskab skal være klart, overbevisende og nøje faktuelle, hvis det er at skubbe opfattelse/mening i din retning og fører direkte til disse adfærd du ønsker. Og det vil vi gøre, hvis din besked er både troværdig og overbevisende. Hvilket tyder på, at det er undersøgt forud for frigivelse af en række personer til at forsikre, at den måler til disse standarder.
Du er i lykke, fordi du vil drage fordel af en lang liste af kommunikation taktik til at hjælpe med at bære din besked til øjne og ører af medlemmer af din målgruppe. Listen omfatter taktik som taler, særlige begivenheder, medieinterviews og nyhedsbreve samt pressemeddelelser, kunde briefinger, facilitet ture, e-mails og en hel del andre. Eneste advarsel her er, forskning hver taktik omhyggeligt for at være sikker på det har en post for at nå mennesker ligesom dem, der udgør din målgruppe.
Heldigvis, kan tingene altid fremskyndes ved at tilføje mere iøjnefaldende kommunikation taktik, øge deres frekvenser og finjustere din besked.
Besvare det indledende spørgsmÃ¥l, kan ved hjælp af et public relations koncept af denne art være meget “cool.” Især nÃ¥r du, som en enhed manager for en virksomhed, non-profit eller association, tage disse forholdsregler for at overtale din nøgle uden for interessenter til din tankegang, derefter hjælpe med at flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til dine ledelsesmæssige succes.
Efter min mening har er den bedste PR at tilbyde ledere.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *